המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    איך נראה התהליך ומה אתם צריכים לדעת – גמילה מסמים קשים

    מרכז גמילה 'אחרת' מתמקד ביצירת שינוי פנימי עמוק, בחיים של אינספור מטופלים. בנימין אברג'יל, מייסד המכון, משקיע כבר עשרים ושמונה שנים, את כל מרצו, בניסיון להפוך את החיים של אינספור מכורים, לטובים יותר. במרכז פועל צוות מיומן ומקצועי, בניסיון להוביל לתהליך של גמילה מאופיאטים ומשורה ארוכה של חומרים נוספים. אם אתם רוצים להתחיל את השינוי, עשו את הצעד הראשון עוד היום.

    מה זה אומר בעצם?

    הרבה פעמים נדמה כאילו 'גמילה' מיועדת רק לדיירי רחוב בפינות אפלות, אבל האמת היא כי התמכרות היא כל תלות של הגוף בחומרים חיצוניים, במטרה להרגיש טוב יותר. הגמילה מאפיינת בדרך כלל, מחלימים מפציעות קשות. לא פעם, לאורך תהליך ההחלמה, אנשי הרפואה, מעניקים למטופל רשות ליטול חומרים לשיכוך כאבים, המהווים פוטנציאל להתמכרות. אמנם, המטרה היא לעשות הכל כדי לשמור על המטופל ולהקל על סבלו, אבל קורה לא פעם ומתחיל תהליך של התמכרות לחומר מצד המטופל.

    איך נראה התהליך ומה אתם צריכים לדעת

    העבודה מתקיימת בהתאם לצרכים של המטופל. זה נכון, יש שיטה, של שנים עשר צעדים, כזו שנבחנה כבר על אינספור מכורים, לאורך השנים, היא משמשת לנו התבנית ממנה אנחנו יכולים להתחיל ולבנות את המסע האישי שלכם. בתוך התהליך אנחנו רוצים להבין, את הכאבים שלכם, את הסיפור האישי, את הסיבות שמובילות אתכם לבחור בחומרים שלא מיטיבים עמכם פעם אחרי פעם.

    תהליך הגמילה הוא תהליך של יצירה

    גמילה מאופיטאים, בעיננו, זה תהליך יצירתי, בו אנחנו בוחנים את הנפש של המטופל ועוזרים לו לבנות שגרת חיים אחרת. לכל אחד יש את הכוח לשנות. הוא רק צריך את האנשים הנכונים, שיעמדו לצידו. ביחד, ננסה להבין, מה אפשר לעשות כדי לשנות את החיים כעת ואיך נבנה מערכת אפקטיבית, כזו שההשפעה שלה תתבטא גם בחוץ.

    נכון, המסלול לא פשוט והדרך לא קלה. אבל חשוב להזכיר, אתם יכולים לעשות הכל. אתם יכולים לנצח בקרב הקשה הזה, עבורכם, עבור החיים שלכם. תמיד נהיה כאן עבורכם. זה הזמן ליצור קשר ולהתחיל לצעוד את המסע הזה, ביחד.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      מרכז גמילה בהרצליה

      מרכז גמילה בהרצליה - מה יש לו להציע? "מרכז גמילה בהרצליה" הוא מוסד מוביל בישראל המתמקד בטיפול והתמכרות מסמים וסמים אחרים. המרכז מציע פתרונות ייחודיים ומתקדמים לאנשים הנמצאים במעגלי התמכרות, מתוך רקע של נסיון רב...

      המשיכו לקרוא >
      תסמיני גמילה מכדורים פסיכיאטריים

      ### מבוא - תסמיני גמילה מכדורים פסיכיאטריים גמילה מכדורים פסיכיאטריים היא תהליך מורכב וחשוב, הכרוך לעיתים קרובות בתסמינים פיזיים ונפשיים משמעותיים. הבנה מעמיקה של התסמיני גמילה מכדורים פסיכיאטריים ושל הדרכים להתמודד עימם יכולה לסייע למטופלים...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים