המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    מכוני גמילה – למצוא את המכון שבאמת מתאים

    מכירים את הרגע הזה במסיבה שבו אתם מגיעים לבר, לוקחים כוס יין אדומה ונהנים משתייה ומהאווירה? רבים מכם מכירים את הרגע הזה. בו אתם מוצאים את עצמכם לבד, שותים ונהנים. כמה פעמים יצא לכם לשתות לבד? האם לעיתים גם הפרזתם מכוס אחת לבקבוק אחד? יכול להיות שאפילו יותר. השימוש באלכוהול לא מדלג על אף גיל, יהיו אנשים שיתמכרו לאלכוהול בגיל צעיר, אפילו קטינים ויהיו כאלה בגילאים הבוגרים – ובכל המקרים הם לא ידעו איך זה קרה. השימוש גובר, ולמרות שפעם אחת הייתה נראית יחידה, הרצון לחוש את התחושה ההיא, הנעימה והרגועה הוא חזק מאוד וכמעט ולא מאפשר לאף אחד להפסיק או לא לחזור להשתמש. מכוני גמילה מסייעים היום לכל אדם שחושב שיש סיכוי קטן שהוא התמכר לאלכוהול. והם נותנים מענה מקצועי, לווי אישי ועם הכנת תוכנית מותאמת במיוחד לכם. במרכז ההוליסטי "אחרת" יש מגוון סוגי טיפול רלוונטיים עבור אנשים שהתמכרו לאלכוהול. אנשי המקצוע והמטפלים שברשותם, מלווים אתכם מהרגע הראשון ועד לרגע הגמילה המיוחל.

    למצוא את האחד

    חיפוש אחר מכונים רלוונטיים, הוא קריטי מאוד לתהליך הגמילה של המכור. גם אם נדמה לכם שהמקום שהכיר קרוב לביתכם הוא האידיאלי, יכול להיות שאתם טועים והמקום שבו כדאי לכם להיגמל בו הוא מרוחק יותר. איך תדעו? מומלץ בתהליך ההבנה שהתמכרתם לאלכוהול, להתחיל ולברר אילו מכונים קיימים בארץ ולשים לב ליתרונות. יהיו מכונים שישימו דגש על סוגי מטפלים שונים, שיטות טיפול רבות, אווירה משפחתית ונעימה, שמירה על סודיות ופרטיות ועוד. אם אלו חשובים לכם גם כן, כדאי לשאול ולברר לגביהם. בנוסף, אם אתם עדיין לא סגורים על המקום, חשוב לבדוק גם לגבי ההמלצות, להתעניין האם כל מי שהגיע לגמילה סיים אותה בהצלחה. רק לאחר כל אלו אתם תוכלו למצוא את המקום האידאלי.

    מתחילים טיפול עוד היום

    התחלת הטיפול יכול להיות הצעד הכי חכם שתבצעו. הרבה אנשים נמנעים ואף מחכים לרגע האחרון, אם הגעתם עד לכאן, אל תהססו והירשמו עוד היום. מרכז ההוליסטי "אחרת" בעל ניסיון וידע רב במתן מענה לאנשים שהתמכרו לאלכוהול ונזקקו לגמילה.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      דירת המשך

      הבית להמשך טיפול והחלמה הבית להמשך טיפול מיועד לכל מי שיש לו בעיה או מצוקה – החל מבעיית התמכרות כלשהי (לסמים, אלכוהול, הפרעות אכילה, תלות או שליטה במערכות יחסים, מין, הימורים, קניות ושימוש לרעה בתרופות...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים