המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    בעיה מורכבת בעלת השפעות בריאותיות פיזיות ונפשיות

    רובנו מודעים לכך ששימוש במריחואנה עלול להוביל לתלות. היתרונות של גמילה ממריחואנה ידועים גם כן. אלה הקרובים אלינו שנאבקים בשימוש כרוני במריחואנה יכולים לשמש דוגמה חזקה. יתכן שאין לזה אותו פוטנציאל להתמכרות כמו להרבה סמים אחרים. התלות הפיזית באלכוהול, אופיאטים וקוקאין גבוהה יותר. אבל משתמשי מריחואנה כבדים לא יסבלו מאותם תסמיני גמילה פיזיים אם יפסיקו לפתע להשתמש בסם. זו אמת מוכחת שזה המצב. אבל אי הנוחות הקשורה להפסקת השימוש במריחואנה היא אמיתית למדי. התסמינים עשויים לנוע בין מטרד לחוסר שינה ולהימשך מספר שבועות. אנשים רבים שמשתמשים בקביעות במריחואנה מקבלים מכך תחושת ביטחון מזויפת. במילים פשוטות, מריחואנה היא חומר מסוכן. לכן כדי להיגמל מההרגל הרע הזה מומלץ לפנות למכון מקצועי לגמילה מסמים קלים. מכון "אחרת" מספקים לכם סביבה בטוחה ומקצועית להתמודדות מול התמכרות למריחואנה.

    ההשלכות של שימוש במריחואנה על חיי האדם

    יש אנשים שמדווחים שהם מרגישים טוב יותר לאחר השימוש במריחואנה. רבים אומרים כי מריחואנה עוזרת להם להתמודד עם דיכאון, חרדות וכאבים כרוניים. עם זאת, רוב האנשים שמשתמשים במריחואנה עושים זאת למטרות פנאי. ההשפעות של מריחואנה נחקרו על ידי המכון הלאומי לשימוש בסמים. משתמשי מריחואנה כבדים נוטים יותר לדווח על הדברים הבאים:

    • שביעות רצון מופחתת מהחיים
    • ירידה בבריאות הפיזית והנפשית
    • בעיות נוספות באינטראקציות בין אישיות

    משתמשי מריחואנה נוטים פחות להשיג הצלחה אקדמית ומקצועית. שימוש במריחואנה קשור לסיכון מוגבר לנשירה מבית הספר, לפיטורין ולהיפצע בעבודה. שימוש כבד במריחואנה מוביל בדרך כלל לתוצאות לא רצויות.

    ההשפעות החיוביות של גמילה ממריחואנה

    לאחר גמילה ממריחואנה הכושר הקרדיווסקולרי והנשימתי שלכם ישתפר. כיוון שעישון היא השיטה השכיחה ביותר לשימוש במריחואנה, יכולות להיות לה את אותן השפעות שליליות על הריאות והלב כמו לסיגריות.

    כמו כן, עישון גראס עלול לפגוע קשות ביכולתו של האדם לאכול כרגיל. המשמעות היא שאלו שמשתמשים לעתים קרובות במריחואנה עלולים להתקשות לשמור על משקלם בשליטה. הפסקה יכולה לעזור לכם להגיע ליעדי הכושר שלכם. בנוסף, אם אתם רוצים לשפר את בריאות המוח שלכם, גמילה ממריחואנה היא צעד ראשון טוב. אנשים שמוותרים על מריחואנה הוכחו כבעלי זיכרון טוב יותר לטווח קצר ובהירות מחשבתית כללית. כפי שאתם יכולים לראות, לוויתור על קנאביס יש תוצאות חיוביות רבות. אם אתם רוצים לחוות אותן בעצמכם, צרו קשר עם מכון "אחרת" עוד היום!

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      גמילה ממריחואנה: כל השלבים

      מריחואנה היא צמח מרתפף המכיל תרכובות פעילות כמו טטרה-הידרוקנבינול (THC) וקנבינול (CBD), שמשמשים לרווחתם הרפואית והרגשית של רבים. בעל תכונות פסיכואקטיביות ורגשיות, קנאביס נהנה משימוש רחב ופופולרי בין רבים. אך עלולה להתפתח תלות פיזית...

      המשיכו לקרוא >
      עד המנה הבאה

      סמים "קלים"? סמים "קשים"? זה לא משנה. סם הוא סם, וההתמכרות אליו בין אם הוא נתפס כקשה או כקל גורמת לאותן תופעות ולאותן הלשכות. כל סוג סם שהוא, גורם למכור לרצות אותו עוד ועוד,...

      המשיכו לקרוא >
      טיפול בהתמכרות למין

      טיפול בהתמכרות למין: השקפת חשיבה וגישות רפואיות ההתמכרות למין היא בעיה פסיכולוגית ורפואית חמורה שעשויה להשפיע באופן קשה על החיים היומיומיים של האדם. זו תופעה שנתפסת על ידי החברה בדרך כלל בתור תופעת בעייתית ומביאה...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים