המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    המעטפת שתאפשר למתמודדים להתחיל בשינוי בדרך לחיים חדשים

    בדרך כלל האסוסיאציות ממכון גמילה אלו תמונות של בית חולים בו מסתובבים חולים כפותים בכותונות לבנות. במציאות, מדובר על משהו אחר לחלוטין. מכון גמילה יוקרתי, נראה כמעט כאילו לקחנו את המתמודדים לחופשה יוקרתית. המתחם נמצא בסביבה כפרית, ירוקה ופורחת. כאשר גם הבית עצמו מעוצב בקפידה. זאת בשביל ליצור את המעטפת הנוחה והנעימה ביותר, שתאפשר למתמודדים להתחיל בשינוי בדרך לחיים חדשים. במאמר הבא נסביר בכמה מילים על התמכרות וכמובן על פועלנו במכון.

    למה מכון גמילה יוקרתית זו דרך הטיפול הטובה ביותר

    ההגדרה להתמכרות היא סיטואציה בה אדם, איש או אישה, מפתחים תלות במוצר מסוים או בקיום של פעולה ספציפית, בניסיון להרגיש טוב יותר. העניין הוא שהשימוש באותו מוצר לא מביא למזור אמיתי, אלא, רק מוביל להתמודדויות נוספות ומאתגרות יותר. למשל, מי שמכור לסמים או לאלכוהול, יתחיל לצרוך את המוצרים הללו בכל פעם בה המכור מרגיש קושי. במקום להתמודד עם השורשים של הבעיה ולהבין מה המקור לקושי והאם אפשר לפתור אותו, הרי שהוא מחליט לשתות ולצרוך סמים, מה שמכניס אותו רק עמוק יותר לתוך הבור.

    אנחנו, במסגרת מכון גמילה יוקרתי, עושים מה שאנחנו יכולים בשביל לשנות את ההרגלים הקבועים ולתת למטופל כלים חדשים להתמודדות. בין היתר, אנחנו ננסה להבין מה המאורעות שיצרו את התלות הראשונית ואיך אנחנו יכולים לשנות את דפוסי החשיבה הקיימים במסגרת העבודה במכון וגם בבית הפרטי, בזמן תהליך ההחלמה המלא.

    משום שמדובר על מכון גמילה יוקרתי, הרי שכל מטופל מקבל מענה מלא, בכל רגע נתון. כך שאנחנו לא משאירים למעשה אף מטופל לבד, אנחנו תמיד עוברים את התהליך ביחד, במסלול משותף.

    לפרטים נוספים ולקבלת מענה חשוב לפנות אלינו בזמן

    זה לא תמיד קל להודות בכך שאדם קרוב או אתם עצמכם סובלים מהתמכרות להימורים. אבל אנחנו יכולים להגיד, מניסיון אישי כי אם לא נדע להביט למציאות בעיניים, אם לא נבין כי הגיע הזמן לעשות שינוי, אף אחד לא יעשה אותו עבורינו. במכון הגמילה היוקרתי 'אחרת', פועלים אנשי צוות מסורים ומנוסים, אשר יעשו הכל, בשביל לאפשר לכם להתחיל בחיים חדשים.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים