המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    התלות שפוגעת באיכות החיים – דרכי טיפול והתמודדות

    אנחנו לא אומרים לרגע כי מדובר על משימה קלה, אבל גמילה מסמים קשים היא אפשרית. מכון הגמילה 'אחרת', מלווה שתים עשרה שנים מתמודדים, אשר מצאו את עצמם מכורים לסמים, אלכוהול, הימורים ועוד, במטרה לעזור להם ולהחזיר להם את השליטה בחייהם מחדש. במאמר הבא נדבר על תהליך הגמילה ועל כל מה שכדאי לדעת. בין אם אתם מתמודדים בעצמכם ובין אם מדובר על אדם קרוב לו אתם רוצים לעזור. מתחילים עכשיו.

    מה זו גמילה מסמים קשים

    בדרך כלל המכור לא יצליח להודות בשלב הראשון כי הוא מכור. בדרך כלל את הסימנים הראשונים יראו בני המשפחה והחברים הקרובים. התמכרות, בין אם לסמים קשים ובין אם לכל דבר אחר, זה הרגע בו המכור מפתח תלות אובססיבית בפעולה מסוימת או במוצר, בניסיון למצוא הקלה. כאשר עם הזמן, התלות הופכת כזו שהיא פוגעת באיכות החיים של המתמודד. אלו יכולות להיות בחירות שגויות כמו לרכוש סמים במקום מוצרי צריכה חיוניים אחרים. זו יכולה להיות הבחירה בחומר אל מול הניסיון לקיים חיים תקינים ואחראים וכן הלאה. גמילה מסמים קשים מתחילה עם הפרדה בין המתמודד והחומר הממכר. אנחנו וודאי נראה בשלב הזה סימפטומים כמו כאבי ראש, כאבי שרירים ועוד. אבל חשוב לזכור כי התופעות הללו עוברות. מה שקשה יותר הוא להצליח לצייד את המתמודד בכלים מנטלים שיעזרו לו לסרב לחומרים הללו בהמשך, כאשר הוא יצא מהמכון. זה מה שאנחנו עושים כאן. בעזרת צוות מקצועי, הזמין לרשותם של המתמודדים מסביב לשעון.

    הכל אפשרי אם רק נאמין

    במכון הגמילה אנחנו מלווים את מי שמבינים כי הם צריכים לעשות שינוי בחייהם. אנחנו לא אומרים כי מדובר על משימה קלה כמובן. אבל היא בהחלט אפשרית. אנחנו דואגים לצייד את המתמודדים עם כלים מנטלים אשר יאפשרו להם לא רק לעבור את השינוי במכון עצמו, אלא גם לתרגם את הכלים החדשים אותם קיבלו, בעולם בחוץ. לאורך כל הדרך אנחנו עובדים בקבוצות ובאופן פרטני, כאשר אנחנו מתאימים את הטיפול לכל מתמודד בהתאם לצרכיו. לפרטים ומידע נוסף, נשמח לענות בטלפון ודרך האתר.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      טיפול יעיל בהתמכרות בעזרת אנשים אהובים ואנשים מקצועיים

      התמכרות לסמים, בניגוד לדעה הרווחת, אינה מפלה בין מעמדות סוציו-אקונומיים. רוב האנשים המכורים לסמים הם גם חברים התורמים לקהילה. כתוצאה מכך, אנשים עשויים לנסות להסתיר את השימוש שלהם בסמים ולדחות את קבלת העזרה. אנשים...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים