המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    התמכרות מורכבת המצריכה טיפול מקצועי

    האתגר הכי חשוב של מי שמגיעים לעבור תהליך בתוך מרכז גמילה מאלכוהול זה הרגע בו המתמודדים צריכים לקחת את הכלים אותם הם קיבלו כחלק מתהליך הטיפול ולהשתמש בהם בחיים 'האמיתיים', בעולם שנמצא בחוץ. העניין הוא שאלכוהול, בניגוד לגורמי התמכרות אחרים, נשאר זמין עבורינו למעשה כל הזמן. אבל חשוב להבין כי כאשר אנחנו מדברים על התמכרות, לפני שאנחנו מדברים על המאפיינים המיוחדים של התמכרות לאלכוהול, אנחנו צריכים לדבר על ההתמכרות עצמה, על המחלה, אשר גורמת לאדם במקום להתמודד עם קשיים כאלו ואחרים בחייו, בוחר לקחת שתיה חריפה ולנסות להתמודד עם האתגרים בצורה כזו. במאמר הבא נסביר לכם כל מה שכדאי לדעת בעניין הזה.

    על המאפיינים של התמכרות ודרך הזיהוי שלה

    כאמור, התמכרות, היא המילה בה אנחנו מתארים סיטואציה של התפתחות קשר הדוק בין אדם, איש או אישה ובין מושא ההתמכרות. כאשר בכל פעם בה האדם נתקל בקשיים, הוא מנסה לפתור אותם ולהרגיש הקלה עם השימוש במוצר המזיק עבורו. אנחנו רוצים להבדיל בין העדפה אישית הנמצאת עדיין בטווח של מה שאנחנו מכנים אותו: 'נורמלי' ובין התנהגות אותה אנחנו מכנים בתור האה-נורמלית. ישנם הרבה אנשים אשר אוהבים לשתות שתיה חריפה. אבל אם מדובר על הפתרון האולטימטיבי בכל מקרה, הרי שכאן יש לנו בעיה ובה אנחנו בהחלט צריכים לטפל.

    פעמים רבות המכור עצמו לא יודע להגיד כי קשה לו והוא צריך עזרה. מי שנמצאים שם כדי לעזור לו להבריא אלו בני משפחה וחברים קרובים. כאן המקום להגיד כי אסור לעמוד מנגד. אם אתם רוצים את החברים הקרובים, בני המשפחה או אדם קרוב אחר במצוקה, זה הזמן לפנות ולקבל עזרה.

    איך אנחנו פועלים במרכז

    בתוך מרכז גמילה מאלכוהול אנחנו עושים שני דברים. ראשית, אנחנו מפרידים בין האדם ובין מושא ההתמכרות, האלכוהול. דבר נוסף, אנחנו נותנים לו את הכלים להתמודד עם השינויים בתוך המרכז וגם בחוץ. את מרכז הגמילה 'אחרת', מנהל בנו אברג'יל אשר בחר להקים את המקום מתוך הניסיון האישי שלו והרצון שלו להביא לתיקון עולם, גם עבור אחרים, מי שנמצאים היום במקום בו הוא היה בעבר. לקבלת טיפול מקצועי, בקבוצות ובאופן פרטני, על ידי אנשי מקצוע מנוסים, זה הזמן ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור לכם.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      טיפול פרטני וקבוצתי

      מרכז גמילה אחרת מציע טיפול פרטני, זוגי וקבוצתי. טיפול בשבילנו הוא מקום בו הנפש והרוח נפגשים. לאורך שנות עבודתו של בנו במכון, הוא התנסה בעבודה עם סוגיות פסיכולוגיות מורכבות מאוד, וזכה להצלחה רבה. אלפי שעות טיפול...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים