המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    טיפול יעיל בהתמכרות בעזרת אנשים אהובים ואנשים מקצועיים

    התמכרות לסמים, בניגוד לדעה הרווחת, אינה מפלה בין מעמדות סוציו-אקונומיים. רוב האנשים המכורים לסמים הם גם חברים התורמים לקהילה. כתוצאה מכך, אנשים עשויים לנסות להסתיר את השימוש שלהם בסמים ולדחות את קבלת העזרה. אנשים עם לוחות זמנים קדחתניים עשויים עדיין למצוא זמן להחלים על ידי השתתפות בתוכנית גמילה מסמים קשים של מכון הוליסטי "אחרת", אשר יתאימו עבורכם את תוכנית הגמילה מבלי לקטוע את חייכם.

    מדוע לאחר גמילה רבים חוזרים לשימוש בסמים?

    הישנות אינה בלתי נמנעת, למרות מה שרוב האנשים חושבים. למרות שהחזרה לשימוש בסמים היא תכופה, ניתן למנוע אותה בעזרת אנשים אהובים וטיפול מקצועי. מכיוון שהיא מאיימת על ההחלמה שלכם, על החיים שאתם בונים מחדש ועל העתיד שלכם, הישנות היא לא מצב מקובל, אבל היא גם לא בלתי נמנעת. מה שאתם צריכים לעשות כדי להתאושש מההתמכרות הוא ללמוד להתמודד עם הטריגרים ותרחישי ההישנות שלכם. רוב האנשים לאחר תהליך גמילה מסמים קשים לא ייזמו טיפול מרצונם. בדרך כלל, קרובי משפח ישכנעו אותם לגשת לטיפול. דיכאון, חרדה והפרעת דחק פוסט-טראומטית הן מחלות נפשיות או פסיכולוגיות שכיחות בקרב אלו הנאבקים בהתמכרות. הבעיות שמעוררות מחלות אלו אינן נעלמות לאחר שהמטופל מפסיק להשתמש בסמים קשים. השילוב של התנגדות ראשונית ומחלות נלוות במהלך החלמה מוקדמת עלול להעמיד אדם בסיכון להישנות, במיוחד אם הסביבה שלו לא מפקחת על הפיקחון שלו. במקרה זה חשוב להיות מודעים לטריגרים שעלולים להוביל לשימוש חוזר בסמים, לקבל את כל העזרה לה אתם זקוקים בכל רגע נתון.

    התחילו מיד עם גמילה מסמים קשים!

    אל תאפשרו לסמים להכתיב איך אתם מבלים את הזמן שלכם. צרו קשר עם מכון הוליסטי "אחרת"  מיד אם אתם או אדם אהוב זקוקים לסיוע בתהליך גמילה מסמים קשים. מכון הוליסטי "אחרת" מספקים תוכניות גמילה מקיפות להתמכרות במגוון שיטות שיכולות להתאים לכל אחד. טיפול משולב יעיל דורש דגש על אבחון נכון. במכון "אחרת" יכולים לסייע לכם וליקיריכם באמצעות גמילה מסמים קשים והחלמה בטוחה עם השילוב של מגוון שיטות גמילה וטיפול פרטני, קבוצתי ומשפחתי. כדי להצטרף לתוכניות הטיפול צרו קשר עם מכון הוליסטי "אחרת" עוד היום!

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      המעטפת שתאפשר למתמודדים להתחיל בשינוי בדרך לחיים חדשים

      בדרך כלל האסוסיאציות ממכון גמילה אלו תמונות של בית חולים בו מסתובבים חולים כפותים בכותונות לבנות. במציאות, מדובר על משהו אחר לחלוטין. מכון גמילה יוקרתי, נראה כמעט כאילו לקחנו את המתמודדים לחופשה יוקרתית. המתחם...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים