המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    מכון גמילה – כיצד בוחרים?

    כמה מכם יוצאים למסיבות עם החבר'ה, מבלים בברים, פאבים ומועדונים ונפגשים עם אנשים שמעשנים סמים, שותים אלכוהול ואוכלים אכילה כפייתית? היום בעידן שבו הכל נגיש, ניתן למצוא את כל מה שבא לכם. בדרך כלל מה שקורה באירועים מהסוג הזה, אנשים מתחילים לראות את ההנאה של האחרים שמשתמשים, ומנסים גם. אחרי שגם הם מרגישים יחסית טוב אחרי זה, הם ממשיכים להשתמש גם במסגרות אחרות שהם לא בהכרח עם חברים, אלא גם לבד. כשהמינונים מתחילים לעלות, והשימוש גובר, זהו סממן מאוד מובהק שמתפתחת כאן התמכרות.

    מכירים את התחושה? אתם לא תשמעו את זה מחברים, כי הם לא תמיד יודעים את הכמויות שאתם שותים, אבל אתם תרגישו את זה על עצמכם ותצטרכו להתפקח ולבחור להיגמל. היכן? היום כל המכורים שהשתמשו בחומרים ממכרים מגיעים למכון גמילה ייחודי, שמסייע להם למצוא את הדרך הנכונה חזרה לתלם. במרכז ההוליסטי "אחרת" תוכלו לקבל מענים לכל סוגי ההתמכרויות שאתם מתמודדים איתם. הם בעלי ניסיון רב, ומעסיקים אנשי מקצוע ומטפלים שיוכלו ביחד איתכם לבנות תכנית טיפולים פרטנית עבורכם.

    כיצד בוחרים?

    הידיעה שאתם מכורים היא לא פשוטה. כמעט אף אדם לא יהיה מסוגל להודות בזה, אבל האפשרות שניתנת לכם לצאת מההתמכרות – היא כמו זכייה בפיס. ולמרות הקושי להודות במצבכם, הטיפול יעשה לכם רק טוב. היום יש לא מעט מכוני גמילה שניתן להתאשפז ולקבל טיפול פרטני עבורכם. איך תדעו איזה מכון הכי טוב ומתאים לכם? השלב הראשון הוא בדיקת התאמה. האם המקום שבו המכון ממוקם מתאים לכם? יש שם אנשי מקצוע מומחים? מטפלים מקצועיים? ותכנית שיכולה מאוד לסייע לכם? אם מצאתם את כל אלו, זוהי כבר התחלה טובה. בשלב הבא כדאי לברר על שיטות הטיפות שהם מעבירים, כמה זמן לוקחת גמילה והאם התהליך עולה כסף? אחרי שכל אלו מתאימים לכם, אל תשכחו לברר גם לגבי המלצות.

    מתחילים טיפול

    אחרי שאיתרם את מכון הגמילה שנראה לכם מתאים, כעת כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתחיל תהליך ולעבור גמילה על הצד הטוב ביותר. מרכז ההוליסטי "אחרת" בעל הידע והניסיון רב, מציע לכם מקום חם ומשפחתי להיגמל בו, מכל סוגי ההתמכרויות ומלווה אתכם שלב אחר שלב, עד שתהיו מרוצים.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      בעיה מורכבת בעלת השפעות בריאותיות פיזיות ונפשיות

      רובנו מודעים לכך ששימוש במריחואנה עלול להוביל לתלות. היתרונות של גמילה ממריחואנה ידועים גם כן. אלה הקרובים אלינו שנאבקים בשימוש כרוני במריחואנה יכולים לשמש דוגמה חזקה. יתכן שאין לזה אותו פוטנציאל להתמכרות כמו להרבה...

      המשיכו לקרוא >
      מרכז גמילה בהרצליה

      מרכז גמילה בהרצליה - מה יש לו להציע? "מרכז גמילה בהרצליה" הוא מוסד מוביל בישראל המתמקד בטיפול והתמכרות מסמים וסמים אחרים. המרכז מציע פתרונות ייחודיים ומתקדמים לאנשים הנמצאים במעגלי התמכרות, מתוך רקע של נסיון רב...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים