המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    מסע טיפולי ארוך ומורכב בסביבה אינטימית ורגועה

    אם אתם או מי מהקרובים שלכם מתמודד עם התמכרות, אנחנו כאן כדי להזכיר לכם קודם כל כי הכל אפשרי ותהליך ההחלמה נמצא ממש בהישג יד. נכון, לפעמים המסע נראה ארוך ומורכב, אבל חשוב לזכור כי בתור מי שמלווים מכורים ומתמודדים כבר 12 שנים, אנחנו יודעים, יותר מכל אחד אחר כי הכל אפשרי אם רק נאמין בו. בתוך מכון גמילה פרטי, אנחנו מקיימים ליווי במסגרת מצומצמת, עבור מספר מתמודדים קטן בכל פעם. כך, בסביבה אינטימית ורגועה, מקבלים המתמודדים הזדמנות לשנות את חייהם מהקצה אל הקצה.

    למה דווקא מכון גמילה פרטי

    לא פעם אנחנו שומעים מכורים אשר טוענים בתוקף כי הם יכולים לעבור את השינוי בכוחות עצמם. אבל אנחנו יודעים כי הרגלים זה מה שקשה לנו לאמץ. בין אם מדובר על גמילה מסוכרים או מהטלפון החכם שלנו. אבל מה שאנחנו עושים דרך מכון גמילה פרטי, זה להוציא את המתמודד מהסביבה המוכרת , כך שהשינוי הקיצוני עוזר לו להתחיל מחדש.

    אנחנו ננסה לרדת לשורש הבעיה. להבין מדוע התפתחה ההתמכרות ואילו כלים נמצאים ברשותינו כדי לשנות את המגמה. אנחנו פועלים דרך שיטת 12 הצעדים, אשר בה נעזרים אינספור מתמודדים מכל רחבי העולם. משום שמדובר על מכון פרטי, הרי שאנחנו מדברים על מכון מטופח, מטופל, הממוקם בסביבה כפרית. כך למתמודדים יש את כל הכלים למצוא את הדרך להשיב לעצמם את השליטה בחייהם מחדש.

    הכל אפשרי ואנחנו כאן כדי לעזור

    זה לא תמיד קל לבקש עזרה ולעשות את הצעד הראשון זה כנראה הרגע המאתגר ביותר בתהליך. אבל אנחנו יכולים להגיד לכם בפה מלא כי זכינו לאורך השנים ללוות אינספור מתמודדים באירועים מאתגרים ומאוד לא פשוטים. בשביל זה אנחנו כאן, למענכם. אם אתם צריכים עזרה, ליווי או אם אתם לא בטוחים מה שלומו של אדם קרוב, אצלנו תמצאו מענה לכל השאלות שלכם.

    את המכון מנהל בנו אברגי'יל, אשר בחר להקים את המכון הפרטי 'אחרת', בשביל לעזור לאחרים, בעקבות ניסיון אישי והתמודדות מוצלחת במחלה. גם אתם יכולים להתחיל ללכת במסע ולמצוא תקווה. אנחנו כאן.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      טיפול יעיל בהתמכרות בעזרת אנשים אהובים ואנשים מקצועיים

      התמכרות לסמים, בניגוד לדעה הרווחת, אינה מפלה בין מעמדות סוציו-אקונומיים. רוב האנשים המכורים לסמים הם גם חברים התורמים לקהילה. כתוצאה מכך, אנשים עשויים לנסות להסתיר את השימוש שלהם בסמים ולדחות את קבלת העזרה. אנשים...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים