המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    מרכז גמילה בהרצליה

    מרכז גמילה בהרצליה – מה יש לו להציע?

    "מרכז גמילה בהרצליה" הוא מוסד מוביל בישראל המתמקד בטיפול והתמכרות מסמים וסמים אחרים. המרכז מציע פתרונות ייחודיים ומתקדמים לאנשים הנמצאים במעגלי התמכרות, מתוך רקע של נסיון רב ומקצועיות מוכחת.

    המרכז מתקיים בהרצליה, אך משרת אנשים מכל רחבי הארץ. בין השירותים המוצעים במרכז ניתן למצוא טיפול רפואי מקצועי ואישי, ייעוץ ותמיכה פסיכולוגית וחברתית, תוכניות טיפול תרופתיות מתקדמות, תוכניות אישיות מותאמות ועוד.

    המרכז עובד באופן מלא עם המטופלים לצורך חידוש ושיקום חיים פוסיטיביים ובריאים. בנוסף, המרכז מקדם מחקר ופיתוח בתחום ההתמכרות, ומשתתף בפעילויות חינוכיות והשקעה בקהילה למען הבנת והתמודדות עם בעיות התמכרות.

    מרכז גמילה בהרצליה מהווה מקום ביטחון ותמיכה לאנשים הנמצאים במעגלי התמכרות, ומציע דרכים חדשות ויעילות להתמודדות ושיקום.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      מרכז גמילה בקריות

      מרכז גמילה בקריות: מרכז התמיכה וההתמודדות עם התמכרות התמכרות היא בעיה שמשפיעה על רבים בחברה ומושפעת ממגוון רחב של גורמים. בקרב המתמכרים, ובמיוחד בין הנוער, המסתובב בסביבה עשירה באפשרויות התמכרות, החיבור למרכז גמילה הפך לחשוב...

      המשיכו לקרוא >
      טיפול פרטני וקבוצתי

      מרכז גמילה אחרת מציע טיפול פרטני, זוגי וקבוצתי. טיפול בשבילנו הוא מקום בו הנפש והרוח נפגשים. לאורך שנות עבודתו של בנו במכון, הוא התנסה בעבודה עם סוגיות פסיכולוגיות מורכבות מאוד, וזכה להצלחה רבה. אלפי שעות טיפול...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים