המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    צעד חשוב לקראת החלמה

    עבור כל מי שנאבק בהתמכרות לקוקאין, הבחירה להפסיק להשתמש היא צעד חשוב לקראת החלמה. השלב הבא צריך להיות לקבל קצת תמיכה, לעבור תהליך גמילה מקוקאין ולהתמודד עם ההתמכרות. ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון אם אתם או אדם אהוב חושבים להיגמל מקוקאין, וכדי להבין את כל התהליך טוב יותר, מכון הוליסטי "אחרת" נמצאים כאן כדי לתת לכם ייעוץ, הכוונה וליווי מקצועי על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר.

    האם זה רעיון טוב לעשות גמילה מקוקאין באופן עצמאי?

    במקרה שתבחרו לעשות גמילה מקוקאין באופן עצמאי ובאופן פתאומי, אתה עלולים לחוות תסמיני גמילה פיזיים והתנהגותיים לא נעימים כגון חום, נמנום, תשוקה קיצונית לקוקאין, עצב, חרדה וכעס. למרות שגמילה מקוקאין נחשבת פחות חמורה מזו של חומרים רבים אחרים, היא בכל זאת יכולה לערוך מספר שבועות. ניתן לעקוב ולבקר את ההשפעות השליליות של הגמילה שעלולות להיות מסכנות חיים בעזרת צוות מקצועי של מכון גמילה "אחרת". כשאתם מחפשים עזרה להתמכרות לקוקאין, תהיה לכם גישה ליועצים ורופאים שיכולים להקל על אי הנוחות שלכם במהלך הגמילה.

    הפסקת השימוש בקוקאין דורשת עידוד מתמיד

    זה הרבה יותר מאתגר לנצח התמכרות באופן עצמאי. לאדם עם התמכרות יש הרבה פחות סיכוי להישנות לאחר השלמת תוכנית טיפול מלאה. הסיבה לכך היא שיש להם גישה למשאבים מועילים, כמו חברים ובני משפחה, אנשי מקצוע, יועצים להתמכרות לסמים ומפגשים קבוצתיים. גמילה מקוקאין היא רק הצעד הראשון בדרך להחלמה מהתמכרות. על מנת להתגבר על התשוקה לקוקאין, להתמודד עם קשיי החיים ולזהות ולמנוע טריגרים, המטופלים זקוקים לסיוע מתמשך. טיפול קוגניטיבי התנהגותי וצורות אחרות של טיפול המציידים את המטופלים במיומנויות הדרושות להסתגלות לבריאות ולרווחה.

    שיטות לגמילה בריאה מקוקאין

    במכון הוליסטי "אחרת" תמצאו עזרה זמינה למי שמוכן להפסיק להשתמש בקוקאין. לאחר הערכה יסודית, צוות המומחים של המכון יכולים לייעץ לכם כיצד להמשיך לקראת חיים מספקים ובריאים יותר, ללא ההתכרות שלכם. הגישה המקיפה של מכון "אחרת" לטיפול כוללת ייעוץ והדרכה כדי לספק למטופלים את הסביבה הטובה ביותר בהחלמה. צרו קשר עם מכון "אחרת" מיד אם אתם או מישהו שאכפת לכם ממנו נאבקים בהתמכרות לקוקאין.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים