המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    תהליך בעל חשיבות – מהו ואיך זה עובד?

    אי אפשר להתכחש לעובדה כי עוד ועוד ישראלים נחשפים לסמים קלים במהלך חייהם. אנחנו לא בהיכרח מתנגדים לכל שימוש בחומרים מהסוג הזה, אבל מה שכן אפשר לומר באופן חד משמעי הוא שהבעיה מתחילה ברגע בו נוצרת כמו תלות, בין אדם ובין מוצר צריכה אשר תפקידו לשמש כמו מקום מפלט. כאילו אין לאדם כלים להתמודד עם הקשיים והאתגרים בחייו בעצמו ולכן, הוא זקוק לאותם מוצרים אשר יאפשרו לו להרגיש טוב יותר לרגע אחד. העניין הוא שמדובר על מעגל קסמים. כאשר אף פעם זה לא מספיק. משום שלא פותרים את הבעיה מהשורש, נדמה כאילו התשובות נמצאות באותו מוצר אשר מעורר תחושה של קושי ומצוקה. במקרה הזה, גמילה מסמים קלים היא תהליך נכון, חשוב והכרחי, בניסיון לשפר את החיים של אותו מתמודד.

    מה אנחנו עושים במסגרת גמילה מסמים קלים

    תהליך הגמילה מתחלק לשני חלקים מרכזיים:

    1. הגמילה מהחומר עצמו: כלומר, אנחנו מדברים על השלב הפיזי של הגמילה מהחומר הממכר. לפעמים אנחנו נראה כאבים בגוף ולעיתים תופעות אחרות. חשוב לזכור כי הסימפטומים עצמם נעלמים בדרך כלל בתוך פרק זמן קצר יחסית ולכן זו לא ההתמודדות הקשה מכולן. למרות שגם היא יכולה להיות לפעמים לא פשוטה.
    2. הגמילה מהצורך להשתמש בחומר כדי להשיג שקט: ההתפתחות של התלות הקוגנטיבית בחומר, היא המסוכנת. שכן המטרה היא לנסות ולהבין איך אותו מתמודד יכול להתמודד עם הקשיים בחייו בצורה טובה יותר, כאשר הוא מאפשר לעצמו להביט לכאב ולקושי ולמצוא את הכלים להתמודד שלא דרך השימוש בחומר הממכר.

    תהליך גמילה מסמים קלים הוא תהליך בו אנחנו גם מפרידים את המטופל מהחומר וגם, עושים מה שאפשר כדי לתת לו כלים שיאפשרו לו להתמודד עם האתגרים בחיים בצורה קצת יותר טובה בהמשך.

    לכל שאלה, אנחנו כאן

    במרכז הגמילה 'אחרת' תמצאו אנשי מקצוע מנוסים, אשר פועלים לילות כימים בשביל לאפשר לכל המטופלים לקבל את המענה לו הם זקוקים. המרכז קיים מזה 12 שנים ובכל פעם מחדש אנחנו מגלים עד כמה הרוח האנושית חזקה וכי תמיד, אפשר להתגבר על כל קושי בהצלחה.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      מרכז גמילה בצפון חיפה

      מרכז הגמילה בצפון חיפה הוא מכיל נקודות אור לאנשים המתמודדים עם התמכרויות לסמים שונים, הסובלים מהפסיכולוגיה הקשה של התמכרות, ומחפשים דרכים לשוב לחיים נקיים ובריאים. מה מציע מרכז גמילה בצפון חיפה? מרכזי הגמילה בצפון חיפה מציעים...

      המשיכו לקרוא >
      המעטפת שתאפשר למתמודדים להתחיל בשינוי בדרך לחיים חדשים

      בדרך כלל האסוסיאציות ממכון גמילה אלו תמונות של בית חולים בו מסתובבים חולים כפותים בכותונות לבנות. במציאות, מדובר על משהו אחר לחלוטין. מכון גמילה יוקרתי, נראה כמעט כאילו לקחנו את המתמודדים לחופשה יוקרתית. המתחם...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים