המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    מה הסימנים לכך שאדם קרוב צריך לעבור גמילה מהימורים?

    הרבה פעמים זה לוקח זמן, להודות בזה, אפילו מול עצמנו. אבל האמת היא כי גמילה מהימורים היא לא תופעה שרק אתם נתקלתם בה, מדובר, לצערנו, על התמכרות המלווה אינספור מכורים מכל רחבי העולם. אנחנו, במרכז גמילה 'אחרת', עוסקים במתן פתרונות למכורים כבר חמש עשרה שנה, על פי שיטת שנים עשר הצעדים. לאורך השנים, הכרנו רבים אשר בחרו להחזיר את השליטה לחיים שלהם ולבחור בעתיד טוב יותר. אם אתם רוצים להצליח ולשבור את המעגל, יש לכם למי לפנות ואיך לשנות את המציאות הזו.

    מה הסימנים לכך שצריך לעבור גמילה?  

    להפנות קרוב משפחה או חבר טוב לתהליך בתוך מרכז גמילה מכל הקשור להימורים, זה לא פשוט. הרבה פעמים, תהליך ההתמכרות מלווה בניסיונות להסתיר את האמת ולהעלים מידע. בתור מי שרואים את האמת מהצד ורוצים את הטוב ביותר לאותו אדם קרוב ויקר, חשוב שתהיו עירניים לסימנים המעידים על פיתוח תלות בהימורים, בתור תחליף לניסיון להתמודד עם המציאות.

    בדרך כלל, הסימנים השכיחים יתבטאו בניסיון של המכור להסתיר את לוח הזמנים שלו, נראה ירידה של כספים בחשבון, לא פעם התמכרות להימורים תלווה בנסיונות של המכור, כלפי חוץ, להעלים את הבעיה ולהתנהג כאילו הכל בסדר. משום שהתמכרות להימורים עלולה להוביל להשלכות קשות בתחום הפיננסי, מהרגע בו אתם מזהים תחילה של הדרדרות, היינו ממליצים לכם לפנות במהירות לקבלת עזרה וליווי.

    מה יכול להוביל להתמכרות להימורים

    החיים, מזמנים התמודדויות לא פשוטות פעם אחרי פעם. כל אחד מאיתנו צריך להביט, לא פעם על החיים שלו וללמוד, איך לנהל את הקשיים הריגשיים המתלווים לניסיון להתמודד עם האתגרים של החיים. התמכרות להימורים, בדומה להתמכרויות מתחומים אחרים, משמשת בתור סוג של 'פיתרון' מהיר ונוח, להעלים את הקשיים ולהוביל להתגבשות של תחושה טובה יותר במהירות, בשל האשליה כי עכשיו, עוד מעט, הכסף שלי יחזור אלי.

    בתוך תהליך הגמילה, אנחנו במרכז גמילה 'אחרת', מאמינים בניסיון ליצירה משותפת. ביחד, נביט לכאב בעיניים ונלמד איך להתמודד איתו נכון. ננסה להתגבר על הכאב ולצמוח ביחד, מחדש. האמינו לנו, הכל אפשרי, אם מאמינים.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      איך מרכז גמילה מהימורים יכול לעזור?

      # מרכז גמילה מהימורים: הדרך לשחרור והתחלה חדשה הימורים יכולים להפוך לבעיה קשה ומשמעותית בחיים של אנשים רבים. התמכרות להימורים לא רק פוגעת במצב הכלכלי של המהמר, אלא גם יוצרת קשיים רגשיים, חברתיים ומשפחתיים. מרכז...

      המשיכו לקרוא >
      עד המנה הבאה

      סמים "קלים"? סמים "קשים"? זה לא משנה. סם הוא סם, וההתמכרות אליו בין אם הוא נתפס כקשה או כקל גורמת לאותן תופעות ולאותן הלשכות. כל סוג סם שהוא, גורם למכור לרצות אותו עוד ועוד,...

      המשיכו לקרוא >
      מהו מוסד גמילה מסמים?

      התמכרות לסמים היא אחת מהבעיות החברתיות והבריאותיות החמורות ביותר בעידן המודרני. השפעותיה מרחיקות לכת, ומשפיעות לא רק על המכורים עצמם אלא גם על משפחותיהם, חבריהם והחברה כולה. מוסד גמילה מסמים הוא אחד הכלים המרכזיים...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים