המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    למי מתאים מרכז גמילה פרטי?

    הדרך אל הגמילה מסמים היא לא קלה. רבים מהאנשים שמתמכרים לסוגי הסמים השונים, נמנעים תחילה להגיע למרכז גמילה מסמים פרטי. למה? מצד אחד הם לא מודעים למצבם ומצד שני, הם בטוחים שאף אחד לא יכול לעזור להם. שזה המצב שלהם, החיים החדשים שלהם ובגדול טוב להם. אלו הם התופעות שהסם נותן למשתמשים להרגיע. הוא שולט בהם, במחשבות, בדעות ובהתנהגות שלהם וגורם להם להימנע מלהיגמל כדי להמשיך ולהשתמש עד למצב של סכנת חיים. השימוש לאורך זמן יכול ללא ספק להזיק לכם ולבריאות שלכם, אם אתם חוששים שהתמכרתם לסמים ההמלצה היא לגשת למרכז גמילה ולהתחיל תהליך. במרכז ההוליסטי "אחרת" תמצאו מקום שבו אפשר להתנקות לצד מטפלים בכירים ורופאים שרוצים אך ורק בטובת בריאותכם. המקום וותיק ובעל ניסיון רב בסיוע למתמכרים בכל שלבי ההתמכרות בחייהם.

    למי הוא מתאים?

    זוהי שאלה שעולה בהרבה מאוד מפגשים. מי שמגיע יודע שהוא התמכר לסמים או לפחות מכיר באפשרות שהוא רוצה להיגמל ולא מצליח. כאשר הם מגיעים למרכז הגמילה, עולה השאלה: האם הם זקוקים להתחיל טיפול או לא? כדי שתוכלו לדעת בוודאות האם אתם מתאמים למרכז הגמילה, תמיד נכון להגיע לפגישה ראשונה ולבדוק. בנוסף, אם אתם מרגישים שאתם מעלים במינון של הסמים בהם אתם משתמשים, שיש לכם צורך תלותי בהם, אם בבית, בעבודה, עם החברים ובמקומות בילוי. כנראה שפיתחתם תלות ויש לכם צורך בעזרה חיצונית. מכון גמילה יכול להיות מאוד רלוונטי עבורכם.

    טיפול מקצועי

    גמילה מסמים צריכה להיות הדרגתית ומקצועית. המרכז מבצע בדיוק את התהליך המקצועי לו כל מטופל ומכור צריכים. כאשר אתם מתחילים בחיפוש את מרכז הגמילה, אתם צריכים לבדוק האם הוא מציע שיטות טיפול רלוונטיות, מרחב בטוח, חם ומשפחתי. בנוסף, האם קיימים מטפלים מומחים ורופאים שילוו אתכם לאורך כל הדרך. מרכז ההוליסטי "אחרת" הוותיק, תוכלו למצוא את שיטות הטיפול הכי חדשניות, לקבל לווי ותמיכה מרופאים ומטפלים מהשורה הראשונה, ומעטפת חמה, בטוחה ונעימה במקום איכותי ומקצועי.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      מרכז גמילה בהרצליה

      מרכז גמילה בהרצליה - מה יש לו להציע? "מרכז גמילה בהרצליה" הוא מוסד מוביל בישראל המתמקד בטיפול והתמכרות מסמים וסמים אחרים. המרכז מציע פתרונות ייחודיים ומתקדמים לאנשים הנמצאים במעגלי התמכרות, מתוך רקע של נסיון רב...

      המשיכו לקרוא >
      המעטפת שתאפשר למתמודדים להתחיל בשינוי בדרך לחיים חדשים

      בדרך כלל האסוסיאציות ממכון גמילה אלו תמונות של בית חולים בו מסתובבים חולים כפותים בכותונות לבנות. במציאות, מדובר על משהו אחר לחלוטין. מכון גמילה יוקרתי, נראה כמעט כאילו לקחנו את המתמודדים לחופשה יוקרתית. המתחם...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים