המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    מכון גמילה מאלכוהול – היתרונות, החסרונות ומה שביניהם

    שתיית אלכוהול הפכה להיות שגרת יומכם. אתם מרגישים שללא כוס יין אדום או לבן, ואף וויסקי בסוף כל יום עבודה, אתם לא יכולים לתפקד רגיל או להיכנס לישון כמו שהייתם רגילים. הראש שלכם טרוד במחשבות, אתם מתוחים, לחוצים מהיום שלמחרת, מהמצב הפיננסי, המשפחתי והזוגי המצבים הללו כל כך מטרידים אתכם שכל מה שמעניין אתכם כרגע, הוא להשתיק את המחשבות ולנסות לחיות רגיל ובלעדיהם.

    פנייה לאלכוהול במצבים הללו, היא הגיונית וקורית כמעט לכל אדם ובכל גיל. מאוד קשה להבין בהתחלה מאיזו סיבה זה קורה, אך כשזה מתרחש, ובתדירות גבוהה, כנראה שמתחילה התמכרות מסוימת לאלכוהול וצריך לשקול גמילה במכון. מרכז ההוליסטי "אחרת" מטפל באנשים שהתמכרו לאלכוהול בשלבים שונים בחייהם ומסיבות רבות. יחד עם הצוות המקצועי, הוא מלווה אתכם כל הדרך, עד לשלב שבו אתם לא זקוקים לאלכוהול בכלל.

    היתרונות

    הרבה אנשים שמתמכרים לאלכוהול בשלבים שונים בחיים, מצליחים לזהות את ההתמכרות בעצמם. ואם לא, החברים הקרובים מעירים להם ואף בני המשפחה שמצבם מחמיר. מכיוון שהם מקבלים לחץ מהסביבה, הם מנסים לעבור גמילה עצמאית. כן, הרבה מנסים את זה. ומה קורה בפועל? הם עושים זאת ללא השגחה, סופגים במהרה את כל התסמינים ולא מצליחים להיגמל, ואף חוזרים להשתמש. המכון פועל בצורה שונה. הם משגיחים עליכם לאורך כל הזמן ודואגים שתעשו את הגמילה בהדרגתיות, בזהירות עד שתצליחו להיגמל לחלוטין. היתרונות הנוספים שניתן לקבל המכון הגמילה הוא הלווי הצמוד של המטפלים והרופאים המקצועיים שנותנים לכם מענה טיפולי לאורך כל השהות שלכם במרכז.

    בחירת מרכז לגמילה

    יש היום כל כך הרבה סוגים של מכונים ברחבי הארץ, בטח שמעתם על כמה פופולריים. אך האם הם מתאימים לכם? כדי שתוכלו לדעת בוודאות שהמכון שבו אתם רוצים להתאשפז מתאים לכם, עליכם לעשות בירורים מוקדמים, להגיע לפגישה, ריאיון ולהחליט האם נוח לכם לעבור שם תהליך גמילה. מרכז ההוליסטי "אחרת" הוא וותיק ומנוסה מאוד בסיוע לאנשים להיגמל מאלכוהול בעזרת טיפול מותאם אישית. צרו קשר עכשיו עם מכון גמילה מאלכוהול וקבלו את העזרה שאתם צריכים.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      הפוטנציאל להתמכרות וקצב התפתחות ההתמכרות ודרכי ההתמודדות

      התמכרות לסמים, היא מחלה מוחית והתנהגות כרונית המאופיינת בחיפוש ושימוש כפייתי בסמים למרות השלכות שליליות. גראס, חשיש וניקוטין הם כולם דוגמאות לסמים. אם אתם מכורים לחומר כלשהו, אתם יכולים להמשיך לצרוך אותו גם אם...

      המשיכו לקרוא >
      המלצות למרכז גמילה מאלכוהול

      ישנן מגוון רחב של מרכזי גמילה שונים. המלצות למרכז גמילה מאלכוהול מגיעות ממגוון רחב של מטופלים אשר נגמלו במרכזים השונים מהסם הכל כך קשה. מהן ההמלצות למרכז גמילה מאלכוהול על מנת שהוא יהווה סביבה...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים