המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    מכון גמילה מהימורים – דרכי הטיפול האפשריות למכור

    לאחרונה אתם נפגשים עם החברים למשחקי פוקר, ומחליטים להמר על סכום מסוים. יחד איתכם גם החברים. במשחקים האחרונים הצלחתם לנצח בכמה סיבובים, אך בזמן האחרון אתם רק מפסידים. מכירים את התחושה? תחושת ההפסד היא כל כך קשה, אבל גורמת לאדם להיות תחרותי ולרצות לנצח שוב. או לפחות לנסות להרגיש את תחושת הניצחון פעם נוספת. אז הוא ממשיך להגיע למפגשים עם החברים, ואם הוא לא מצליח לנצח אז הוא מתעצבן, מסתובב עם קריז, דיכאון והרבה חרדה. מה יהיה עם הכסף שהוא משקיע במשחקים האלה? מתי הוא כבר ינצח? אלו הם מחשבות מאוד קשות עבור כל מכור להימורים.

    ההתמכרות הזו מגיעה ממקום לא צפוי, ושהיא מגיעה כמעט ואי אפשר למנוע אותה. מכון גמילה מהימורים יכולה לסייע למכורים להיגמל, ולגרום להם לחזור למצב תקין ובריא. מרכז ההוליסטי "אחרת" מטפל באנשים שהתמכרו להימורים בחייהם, מכל מיני סוגים: לוטו, פוקר, ווינר והימורים באינטרנט. יחד עם הצוות המקצועי והמטפלים, הם מצליחים לבנות לכל מטופל תכנית טיפולים אישית שמסייעת להם לצאת ממעגל ההתמכרות ולהשתקם.

    דרכי הטיפול האפשריות למכור

    כאשר מגיעים למכון, מתחילים הליך ראשוני של אבחון. בשלב הזה המטפלים והרופאים המומחים בודקים את רמת ההתמכרות וכמה מוטיבציה יש לכם לעבור תהליך מורכב. לאחר מכן הם בודקים, בעזרת טיפולים נפשיים מה הייתה סיבת ההתמכרות. כלומר, ממה היא התפרצה. התופעה יכולה להתפתח בעקבות זכייה קטנה במשחק הימור בפוקר ומשם הוא יכול לפתח התמכרות גדולה. במהלך הטיפול יהיה אפשר לאתר את מקום הבעיה, להבין מדוע היא השפיע על המטופל כל כך הרבה ובכך להתאים את הטיפול הרלוונטי לפי מצבו.

    סימני התמכרות

    כמו בכל התמכרות, גם בהימורים יש תסמינים שחשוב לשים לב אליהם בכל שלב, אולי תוכלו להציל את עצמכם מההתמכרות הקשה. התסמינים הם: חוסר שליטה, צורך להמר, תחושת בדידות, מחשבות שהחברים שלצידו לא מבינים אותו, הוא עצבני, כועס, חסר שקט, יש תסמיני דיכאון וחרדה, בושה, עצבות ואשמה עצמית. הטיפול יכול לחלוטין לסייע לכם להיפטר מכל התסמינים הללו. כמו, מרכז ההוליסטי "אחרת" המקצועי והוותיק בתחום, מסייע למטופלים רבים להיגמל מהימורים בעזרת טיפול מתאים ואישי.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      גמילה ממריחואנה – איך תדעו שיש בעיה?

      תלות בשימוש במריחואנה היא דבר אמיתי שמרבית מהאנשים מתמודדים איתה. איך תדעו אם אתם מכורים או משתמשים קלים? הרבה צעירים וצעירות, מבוגרים ומבוגרות מוצאים את עצמם בשלב מסוים בחייהם משתמשים במריחואנה. לפעמים זה לא...

      המשיכו לקרוא >
      כמה זמן לוקח להגמל מקנאביס?

      כמה זמן לוקח להגמל מקנאביס? תהליך הגמילה הוא מורכב ודורש סבלנות, תמיכה ומאמץ עצמי. המשך התלות בקנאביס, כמו גם התדרים והכמויות שנהוגות לצרוך, עשויים להשפיע על משך ודרך הגמילה. במאמר זה, נסקור את תהליך...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים