המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    מרכז יום טיפולי שיקומי

    מרכז היום פועל בקליניקה הטיפולית של מכון אחרת, במתכונת של שלוש פעמים בשבוע ולמשך ארבע שעות בכל יום.

    הליווי הטיפולי נעשה על ידי צוות מיומן של אנשי מקצוע בעלי תארים אקדמאיים, שהם גם מכורים נקיים בעצמם – קרימינולוגים, עובדים סוציאליים ופסיכותרפיסטים, מטפלים באומנות, מאמנים אישיים לדרך חיים בריאה ועוד. כל המטפלים הללו חיים בעצמם את דרך החיים שהם מלמדים.

    אנו בונים עבור המטופלים שמגיעים אלינו מסלול בו הם מלווים באופן קבוע עד שההחלמה נבנית בנפשם.

    המסלול מתחיל בזיהוי והבנה של ההתמכרות אצל המטופל, וכאשר המטופל אימץ לעצמו את הכלים הדרושים להתמודדות עם מצבי מצוקה ומשבר, נבנית יחד עמו רשת תמיכה חברתית גדולה ובריאה דיה להמשך התקדמותו, החזרת הדימוי והערך העצמי שלו ובניית רוח פנימית חזקה.

    למעשה, תפקידנו להחזיר את המטופלים לתפקוד יציב בריא ונכון של החיים ועד אשר הם עומדים על רגליהם באופן יציב. אנו לא עוזבים את המטופלים או את משפחותיהם וקרוביהם באמצע הדרך ללא כתובת להדרכה והנחיה. גם לאחר שהטיפול הסתיים רשמית, אנו עדיין משמשים כתובת לכל בעיה או מצוקה.

    מרכז היום מיועד לכל מי שיש לו בעיה או מצוקה – החל מבעיית התמכרות כלשהי (סמים, אלכוהול, הפרעות אכילה, תלות או שליטה במערכות יחסים, מין, הימורים, קניות ושימוש לרעה בתרופות עם מרשם) ועד למשברי חיים טראומתיים שעלולים להתרחש במהלך החיים, הפרעות חרדה, אישיות גבולית, דיכאון, פוסט טראומה, אובדנים, פיטורין מעבודה, גירושים ועוד בעיות כאלה ואחרות.

    מרכז היום הינו רק חלק ממערך טיפולי שלם שאנו מציעים, והמטופלים יכולים לבחור רק במודולה טיפולית אחת מבין המוצעות, בהתאם לצרכיהם ולאבחנתנו המקצועית.

    אנו מחזירים למטופלים חזרה את האמון ואת תחושת הביטחון בחיים, שהם הכוחות הפנימיים אשר בד"כ נפגעים כתוצאה מבעיית התמכרות או ממשבר חיים שעוברים על האדם.

    העבודה משולבת בד"כ עם בני המשפחה.

    יש לנו נסיון רב בעבודה מסוג זה ואנו מאמינים שאנו יכולים לתת את הטיפול הנכון לבעיה עמה מתמודדים אלה המבקשים את העזרה.

    אנו מכוונים את המטופלים לחזרה להתמודדות עם החיים, ועם כל מה שהם מכילים בתוכם. ומדריכים אותם לחיים בעלי עוצמה ואחריות, להגשמת שאיפות ולחיים עצמאיים ונכונים.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      תהליך שבאמצעותו מסייעים למכורים – מהו?

      מרכזי טיפול לגמילה מסמים ואלכוהול רואים מטופלים חדשים מדי יום, והם מגיעים מכל תחומי החיים. סטיגמות תרבותיות מקשות על העלאת הנושא וטיפול בסמים בשיחה פתוחה. גמילה מסמים ואלכוהול, הוא התהליך שבאמצעותו מסייעים למכורים. אפשרויות...

      המשיכו לקרוא >
      טיפול בהתמכרות למין

      טיפול בהתמכרות למין: השקפת חשיבה וגישות רפואיות ההתמכרות למין היא בעיה פסיכולוגית ורפואית חמורה שעשויה להשפיע באופן קשה על החיים היומיומיים של האדם. זו תופעה שנתפסת על ידי החברה בדרך כלל בתור תופעת בעייתית ומביאה...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים