המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    תהליך שבאמצעותו מסייעים למכורים – מהו?

    מרכזי טיפול לגמילה מסמים ואלכוהול רואים מטופלים חדשים מדי יום, והם מגיעים מכל תחומי החיים. סטיגמות תרבותיות מקשות על העלאת הנושא וטיפול בסמים בשיחה פתוחה. גמילה מסמים ואלכוהול, הוא התהליך שבאמצעותו מסייעים למכורים. אפשרויות הטיפול עשויות לנוע בין טיפול תרופתי ועד לכלול גם טיפול בשיחות ומפגשים. המרכז ההוליסטי "אחרת" כאן כדי לסייע לכל אדם אהוב להתגבר על התמכרות לסמים. כל אחד שמרגיש כי הוא זקוק לעזרה, רוצה להתחיל דרך חדש או שמשתוקק לעזור לבין משפחה מכור, המרכז ההוליסטי "אחרת" ישמחו לדבר איתכם.

    אפשרויות טיפול בהתמכרות לסמים ואלכוהול

    אפשרויות הטיפול בשימוש בסמים כוללות טיפולי יום או אשפוז, אשר מציב מטופלים בטיפול של מומחים מיומנים מסביב לשעון. שיקום מגורים מומלץ מאוד למקרים של התמכרות קשה או ארוכת טווח, וכן לאנשים הסובלים מהפרעות נלוות, בגלל אופיו המקיף של הטיפול שניתן.

    בעוד שמטופלים בתכנית טיפולי יום עשויים לקבל את אותם סוגי טיפול כמו אלו בתכנית אשפוז, אבל הם יוכלו לחזור הביתה לאחר סיום הטיפול ובכך לא לקטוע את חייהם לתקופת גמילה מסמים ואלכוהול. קיימים גם סוגים שונים של שיקום חוץ, בהם נפגשים פעם או פעמיים בשבוע ועד תוכניות חוץ אינטנסיביות הדורשות שש שעות טיפול בכל יום.

    כמה זמן בדרך כלל לוקחת גמילה מסמים ואלכוהול?

    בעת תקופת גמילה מההתמכרויות לוחות הזמנים ישתנו מתוכנית לתוכנית ובהתבסס על הדרישות של כל אדם ואדם, אולם ישנם קווים משותפים מסוימים ברוב מרכזי השיקום. בכל מקרה, משך זמן גמילה מסמים ואלכוהול תלוי גם בחומרת ההתמכרות, בחומר אליו מכורים, משך זמן שימוש ופניות רגשית לתהליך. אבל לעזור אפשר לכולם! כל שעליכם לעשות הוא לרצות להתחיל חיים חדשים בדרך אחרת וללא ההתמכרות שלכם. במכון ההוליסטי "אחרת" מאמינים כי ההתמכרות היא בעצם סימפטום למצבים של פחד מול התמודדויות מסוגים שונים בחיים. מכון "אחרת" יעזרו לכם להביט לפחד בעניים ולהבין כי החיים יפים יותר ללא ההתמכרות שלכם. למידע נוסף על שירותי טיפולי גמילה מסמים ואלכוהול של מכון הוליסטי "אחרת", אנא צור קשר כבר עכשיו!

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      מרכז גמילה בנתניה

      מהו מרכז גמילה בנתניה? "מרכז גמילה בנתניה" הוא מוסד מוביל בתחום ההתמכרות בראשון לציון ובאזור המקומי. המרכז מתמקד בסיוע והתמכרות מסמים וסמים נפלאים אחרים, מספק פתרונות מותאמים אישית ומקצועיים לאנשים הנמצאים בתלתולי התמכרות. המרכז ממוקם בלב...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים