המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    עד המנה הבאה

    סמים "קלים"? סמים "קשים"? זה לא משנה. סם הוא סם, וההתמכרות אליו בין אם הוא נתפס כקשה או כקל גורמת לאותן תופעות ולאותן הלשכות. כל סוג סם שהוא, גורם למכור לרצות אותו עוד ועוד, ואותם המכורים שחייבים את המנה נעשים תלויים בו ורודפים אחריו. ההשלכות הן גם חברתיות ומשפחתיות, שכן ללא הסם האדם חווה תסמינים של עצבים, חרדה וכעס עד שיקבל את "המנה" הבאה. מרכז גמילה מסמים נותן לאותם אנשים דרך מוצא- הוא עוזר למכון להיגמל באופן פיזי וגם עוזר לאדם המכור לעבור תהליך נפשי.

    מרכז צעדים אחרת הוא מרכז גמילה הוליסטי, אשר מאמין במרחב טיפולי מקבל ומכיל. אנשי הצוות בעלי ניסיון רב. המרכז נותן שירות מקצועי, אדיב ונעים עבור המכורים.

     

    אלכוהוליסטים – לא מה שחשבתם

    אנשים אלכוהוליסטים הם לא רק הסטריאוטיפ שאנחנו מכירים מהסרטים- אדם ללא בית, מחזיק בשקית חומה או בעל מכה שפותח בקבוק בירה כל ערב. אלכוהוליזם יכול להגיע בכל הצורות ולכן, חשוב להכיר את הסימנים לכך:

    1. הזנחה של המשפחה או החברים בשל השתייה.
    2. דילוג על פעילויות פנאי או התחייבויות חיים חשובות.
    3. שימוש באלכוהול על מנת לשחרר לחץ באופן תמידי.

    גמילה מאלכוהול אינה פשוטה כמו שחושבים, ולכן מרכז גמילה מאלכוהול יוכל להקל על הגמילה עצמה ועל כל ההשפעות שמתלוות לכך.

     

    אלכוהול- לא רק משמח לבב אנוש

    אלכוהול הוא חומר המשפיע על תהליכים שונים במוח. לרוב אלכוהול נצטרך באירועים משמחים וגורם לאדם בטווח הקצר להרגיש אופוריה ושמחה ולכן רבים נוהגים לשתות אותו ולהנות. אך לצד ההנאה הרגעת, קיימים גם נזקים בריאותיים רבים:

    אלכוהול בכמות גדולה עשוי להשפיע על תהליכים מוחיים ומשפיע על תהליכים עצביים במוח ולכן עשוי לגרום לבעיות זיכרון ודיבור. בנוסף, אלכוהול בכמות גבוהה משפיע לרעה על תפקודי הכבד. גם הלב אינו חף מפגיעה, שכן צריכה מרובה יכולה לגרום להפרעות בקצב הלב. ההשפעה של אלכוהול אינה נעצרת כאן, אלא משפיעה גם על הצד החברתי והסביבה של האדם. כיוון שאלכוהול הוא חומר המשבש תהליכים גופנים וגורם להפרשה של חומרים, הוא נוטה להיות ממכר. ולכן, גמילה מאלכוהול הכרחית בכדי לשמור על בריאותו התקינה של האדם או למנוע  נזקים נוספים שהתרחשו מההתמכרות.

    מרכז צעדים אחרים הוא מרכז גמילה מאלכוהול בעל מוניטין רב. במרכז נמצאים מטפלים ותיקים ומנוסים בטיפול בהתמכרויות שונות, אשר מאמינים בקבלה והכלה של הקשיים.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      מרכז יום שיקומי

      מרכז היום פועל בקליניקה הטיפולית של מכון אחרת, במתכונת של שלוש פעמים בשבוע ולמשך ארבע שעות בכל יום. הליווי הטיפולי נעשה על ידי צוות מיומן של אנשי מקצוע בעלי תארים אקדמאיים, שהם גם מכורים נקיים...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים