המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    תהליך טיפולי בליווי מקצועי של אנשי מקצוע

    האם אתם רוצים להפסיק לעשן גראס? למרות ההסכמה הרווחת של שימוש במריחואנה והעובדה שזה חוקי מבחינה רפואית, יש אנשים שבוחרים להתחיל תהליך של גמילה מקנאביס, כדי להפסיק לצרוך אותו לחלוטין. למרות שאנשים רבים רואים במריחואנה לא מזיקה, שימוש ארוך טווח יכול להוביל לתלות. משתמשי מריחואנה כרוניים מתמודדים עם שורה של בעיות, מירידה במוטיבציה ועד לפגיעה בבריאות הפיזית והנפשית. את הגמילה הרבה יותר קל לעבור כאשר אתם נמצאים תחת השגחה וליווי מקצועי של אנשי מקצוע במכון "אחרת". המכון הוליסטי "אחרת" מלווה מכורים בכל מני רמות ובמגוון התמכרויות, ומאפשרים להם לחזור לאורך חיים בריא ונקי מהתמכרות.

    ההשלכות המסוכנות של מריחואנה

    אובדן זיכרון, שבץ, מחלות ריאות, מחלות לב ומחלות נפש הן רק חלק מהבעיות הבריאותיות העיקריות שנקשרו לשימוש במריחואנה. משתמשי מריחואנה עשויים להתקשות להתמקד, לשכוח דברים בקלות, לעשות בחירות לא טובות, להתקשות ללמוד דברים חדשים ולהתקשות לזכור דברים. מתבגרים פגיעים במיוחד להשפעות השליליות של שימוש ארוך טווח במריחואנה מכיוון שהמוח שלהם עדיין מתפתח. זה מצביע על כך שכל שינוי במצבו הנפשי עשוי להיות ארוך טווח. למעשני גראס כרוניים יש מוח שדורש עוד ועוד קנאביס על מנת להתגבר על הקשיים. הסיכון להשלכות שליליות, ובעיקר הופעתה של התמכרות, עולה כתוצאה מכך.

    מדוע כדאי לשקול גמילה מקנאביס?

    אם אתם שוקלים גמילה מקנאביס, דעו שהריאות שלכם יודו לכם. בעוד שקנאביס טוב יותר לריאות שלכם מאשר סיגריות, הוא עדיין גורם נזק ופוגע בביצועים. שימוש קבוע במריחואנה נקשר למגוון השפעות בריאותיות מזיקות, כולל התפתחות שקי אוויר בריאות. דלקות ריאות הן סיבוך פוטנציאלי של שקים אלה. אם אתם רוצים לשפר את בריאות הריאות ומערכת הלב וכלי הדם שלכם, עליכם להפסיק לעשן מריחואנה.

    ביצועים קוגניטיביים טובים יותר וחדות נפשית מוגברת הם שני יתרונות נוספים של גמילה מקנאביס. השימוש במריחואנה משנה אזורי מוח המעורבים בלמידה, בזיכרון ובקבלת החלטות. זו הסיבה ששימוש כרוני במריחואנה עלול לגרום לפגיעה קוגניטיבית. אובדן זיכרון, קשיי למידה וחוסר יכולת להתמקד הם כולם השלכות אפשריות.

    בנוסף, השימוש במריחואנה נקשר לעלייה בתסמיני דיכאון. שימוש כרוני במריחואנה הוא לרוב הסתגלות למצבי לחץ. זה מוביל לתלות במריחואנה ומנציח את מעגל הדיכאון. למרות הפופולריות שלה ככלי התמודדות, מריחואנה למעשה מחמירה את מחלת הנפש. כאשר אנשים מפסיקים להשתמש במריחואנה, בריאותם הנפשית בדרך כלל משתפרת במהירות.

    אם אתם מעוניינים להפסיק לצרוך קנאביס ולהתחיל לחוות את החיים כפי שהם, צרו קשר עם מכון הוליסטי "אחרת".

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      טיפול, הערכה, ייעוץ והדרכה – כל מה שצריך לדעת על התמודדות בהתמכרויות

      הטיפול בהתמכרות לסמים מורכב ממגוון שיטות, כגון טיפול, הערכה, ייעוץ והדרכה. שימוש לרעה בסמים ובכל בעיה נפשית נלווית ניתן לטפל ביעילות על ידי השתתפות בתוכנית שיקום דרך מכון גמילה מסמים. כדי להפחית את חומרת...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים