המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    גמילה ממריחואנה – איך תדעו שיש בעיה?

    תלות בשימוש במריחואנה היא דבר אמיתי שמרבית מהאנשים מתמודדים איתה. איך תדעו אם אתם מכורים או משתמשים קלים? הרבה צעירים וצעירות, מבוגרים ומבוגרות מוצאים את עצמם בשלב מסוים בחייהם משתמשים במריחואנה. לפעמים זה לא קורה באופן מתוכנן, אלא בספונטניות באירוע שאחד מהחבר'ה הביא או במסיבה. אתם חושבים לנסות, כי בכל זאת, מדובר במשהו שלא עשיתם עד היום.

    ואז מגיעה התחושה הנהדרת שגורמת כמעט לכולם לרצות לטעום עוד. ההבדל בין משתמש קל למשתמש כבד הוא המינון. אם אחרי השימוש הראשון לא הרגשתם צורך לעוד והפסקתם, כנראה שאתם נכללים מבין המשתמשים הקלים. אך אם המשכתם עוד ועד, עד למצב שאתם מעשנים לבד – אתם נכללים תחת אלו שמשתמשים בכבדות בסמים.

    תמכרות מהסוג הזה מצריכה גמילה ממריחואנה. גם אם נדמה לכם שאתם לא צריכים ושאתם בשליטה – רק אחרי הטיפול אתם תבינו שהמריחואנה שולטת בכם ולא אתם בה. את הגמילה ניתן לעשות במרכזי גמילה שונים כמו, במרכז ההוליסטי "אחרת" שנותן לכם מעטפת שלמה של טיפולים, לווי, ייעוץ, כלים, תמיכה והכלה לכל מה שאתם מתמודדים איתו. יש להם ניסיון במתן מענה טיפולי לאנשים שהתמכרו למריחואנה בחייהם ונזקקו לתהליך גמילה מקצועי.

    איך תדעו שיש בעיה?

    יכול להיות שאחד מהחברים שלכם יפנה אליהם ויגיד לכם שהם מרגישים שהשתנתם. שהשימוש במריחואנה גרמה להתנהגות שלהם להיות יותר אדישה, בודדה. שאתם מדוכאים ונראים מאוד חרדתים ממה שהייתם. בנוסף להם, אלו יכולים להיות גם בני משפחה שישימו לב שמשהו השתנה אצלכם. זהו הזמן להבין שיכול להיות שהתפתחה אצלכם התמכרות למריחואנה ושאתם זקוקים לגמילה.

    פנייה לטיפול

    אחרי שהבנתם כי יש לכם צורך להתחיל בגמילה, כעת כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות למכון גמילה ולא להתעלם מהצורך. אומנם הקרובים לכם יכולים לדרבן אתכם לפנות לטיפול, אך המוטיבציה צריכה להגיע גם מכם. אל תתביישו. את המטפלים לא מעניין מה היא הסיבה שבגללה התחלתם, יותר חשוב להם שתגיעו קודם לטיפול ותתחילו להשתקם. מרכז ההוליסטי "אחרת" הוותיק והמקצועי, יכול ללוות אתכם בתהליך הגמילה ולסייע לכם לחזור לתלם בהדרגתיות ובבטחה.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      מרכז גמילה בצפון

      כאשר אדם קרוב נכנס למסלול של התמכרות, לעיתים, לוקח זמן להכיר במצב לאשורו. אבל אם אתם רואים כי אדם קרוב מפתח תלות במוצר צריכה מסוים או בפעולה כזו או אחרת, הרי שזה הזמן לפנות...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים