המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    גמילה מסמים ואלכוהול – מתי כדאי להתחיל?

    אלכוהול וסמים נחשבים לחומרים ממכרים, למרות שהרבה אנשים חושבים אחרת. בגלל שלמשל האלכוהול הוא חוקי במדינת ישראל וניתן לצרוך אותו בכל מקום בחופשיות, הם נוטים להשתמש בו מתי שהם רוצים. השימוש בו לא מפריע להם, ההפך. הוא מרגיע אותם, מאפשר להם לחגוג עם החברים, ליהנות לבד ויותר מכך. מבחינתם האלכוהול לא ממכר. אך מה קורה כאשר הם מעלים בכמויות של השתייה? שם למעשה מתחילה ההתמכרות. גם במקרה של שימוש בסמים. מאוד קשה להבחין בזה, לשים על זה את האצבע. אבל כשזה קורה, אי אפשר כמעט לחזור אחורה.

    לכן, מאוד קשה לאנשים רבים להבחין שהאלכוהול וסמים ממכרים. כי התחושה כמעט ואותה התחושה, וגם אם היא מטושטשת מעט, אז הם מוסיפים מינונים נוספים. מבחינתם זו לא בעייתי. לתוספת המינונים, יש השפעה ארוכת טווח על הבריאות התקינה של המשתמשים. ולפני הכל, צריך לזהות שהאלכוהול וסמים הם ממכרים ולפנות, לאחר זיהוי ההתמכרות לגמילה מסמים ואלכוהול כדי להתנקות מהחומרים הממכרים שבגוף שלכם.

    היום יש המון מכוני גמילה שיכולים לתת לכם מענה, כמו מרכז ההוליסטי "אחרת" שמוביל בלווי מטופלים שהתמכרו לסמים ואלכוהול בשלבים שונים בחייהם, ונתן להם מענה טיפולי אישי, מכיל וחם עד שהם הצליחו להיגמל על הצד הטוב ביותר.

    מתי כדאי להתחיל?

    היום, כאמור, קשה לאנשים לזהות שהם התמכרו לסמים ולאלכוהול. יכול לקחת להם חודשים או שנים כדי להבין באופן שהוא חד משמעי שהם מכורים. בין אם בני המשפחה או החברים שאמרו להם שהם מרגישים שינוי בהתנהגות שלהם או אם הם הרגישו את התחושה הזו בעצמם והחליטו לעשות מעשה. ברוב המקרים אנשים הסובבים את המכורים אומרים להם שהם זקוקים לטיפול, מכיוון שהם רואים שהם נמצאים המון לבד, שותים ומשתמשים בסמים בכמויות גדולות ושמים לב שההתנהגות השתנתה. התחלת הגמילה צריכה להיות מיד אחרי הזיהוי. כלומר, מהרגע שאתם מרגישים בשלים לעבור תהליך, ההמלצה היא להתחיל.

    טיפול משנה חיים

    הטיפול יכול לעשות לכם כל כך טוב, כל מה שאתם צריכים כעת הוא לבחור מרכז גמילה ולהיגמל. מרכז ההוליסטי "אחרת" בעל ניסיון רב בלווי מטופלים רבים שהתמכרו לסמים ולאלכוהול והיו זקוקים לטיפול, תמיכה וייעוץ עד למצב גמילה בריא.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      מרכז גמילה ברמת גן

      מרכז גמילה ברמת גן - על מה מדובר? "מרכז גמילה ברמת גן" הוא מוסד מוביל בתחום הטיפול וההתמכרות מסמים וסמים אחרים בישראל. המרכז מציע פתרונות מקצועיים ויעילים לאנשים שנתקעו בתלתלי התמכרות, מתוך רקע של ידע...

      המשיכו לקרוא >
      גמילה מאלכוהול – תסמיני התמכרות

      אלכוהול נחשב לחומר ממכר ולא פחות גם מחומרים ממכרים אחרים כמו, סמים, הימורים, אוכל וקניות. בשנתיים החולפות, בעיקר בעידן הקורונה, נהייתה עלייה משמעותית בקרב המשתמשים באלכוהול. הם יכולים להיות בכל הגילאים – מגיל צעיר...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים