המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    מה זה אומר – לעבור תהליך של גמילה מסמים קלים

    אנחנו לא תמיד יכולים להצביע על הרגע בו נכון לפנות ולקבל עזרה, אבל תהליך של גמילה מקנאביס הוא משהו שתמיד כדאי לפנות עבורו למי שיש להם את הכלים לעזור ולא לנסות, להתמודד עם הכל לבד. אנחנו, מרכז גמילה 'אחרת', מתמחים במתן ליווי לתהליכי גמילה, כבר חמש עשרה שנים. בזכות הניסיון הרב ושיטת 'שנים עשר הצעדים', אנחנו מתרגשים להפוך לחלק מאוד ועוד, תהליכי צמיחה והתחדשות, של אינספור מכורים אשר בחרו לחיות אחרת.

    התהליך של הגמילה

    תהליך גמילה מקנאביס הוא תהליך שכולל שני שלבים. הראשון, זו הגמילה הפיזית מהחומר. קאנביס, הוא חומר ממכר והרבה פעמים, לאורך הניסיונות להיפתר מהשימוש בחומר, הגוף מראה סימנים של קושי. בין אם על ידי התפתחות של כאבים שונים ובין אם על ידי התפתחות של סימפטומים נוספים. אבל, עם כל הכבוד לקושי הפיזי, למרות שהוא לא פשוט, האתגר האמיתי הוא של האדם, המכור, מול עצמו. בסוף התפתחות של תלות בקנאביס, היא תוצאה של היעדר כוח להתמודד עם הקשיים שהחיים עלולים לזמן לנו. בניגוד למה שאפשר לחשוב, לא מדובר רק על תופעה השייכת רק לדרי רחוב, בפינות רחוב חשוכות. אנחנו מדברים על תופעה רחבה, כזו שיכולה להופיע אצל רבים, בהפתעה מוחלטת.

    גם אם אתם או קרוב לכם נמצאים במקום נמוך, יש תמיד לאן לעלות

    אנחנו לא אומרים שזה עתיד להיות קל. תהליך של גמילה מקנאביס הוא תהליך ארוך ולא פעם, מייסר. אבל אנחנו יודעים שיש לכם את הכוח להתמודד. איך אנחנו יודעים? פשוט, משום שאנחנו כבר היינו שם, בשביל אחרים לפניכם. אנחנו ראינו אותם מתמודדים עם נקודות השבר ועם ההצלחות הקטנות ובעיקר, אנחנו ידענו, כי ביחד, בתהליך של יצירה וצמיחה משותפת, כל אחד יכול לעבור את האתגרים הללו בהצלחה רבה ממה שהיה יכול לשער לעצמו.

    אם אתם חושדים שמשהו לא בסדר, נשמח לשוחח

    לעיתים, מי שיכול לדחוף לתהליך של גמילה מקנאביס, זה לא המכור עצמו, אלא קרוב משפחה או חבר טוב. אם אתם רוצים לקבל ייעוץ ולהבין איך לעשות את זה נכון, נשמח לשוחח אתכם.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      מרכז גמילה בחדרה

      מרכז גמילה בחדרה: מקום שמחזיר את התקווה לחיים בעידן בו התמקמו הפרעות בנפש כמחלה שצריכה לטיפול, מרכזי גמילה הפכו לנקודת האור האחרונה למי שרוצה לקבל עזרה. מרכז גמילה בחדרה הוא אחד מן המרכזים המובילים בתחום...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים