המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

    עוזרים לכם להתגבר על ההתמכרות

    מרכז גמילה מסמים הוא מרכז שמטרתו לעזור לאנשים אשר התמכרו לסמים, לעבור גמילה גופנית ונפשית מהסם. במרכזים לגמילה ישנם אנשי מקצוע שהתמחו בטיפול באנשים עם התמכרות, למדו את התחום והתמקצעו. ברוב מרכזי הגמילה גם קיימים חדרים אישיים למטופלים, חדרי טיפולים, חדר אוכל ופעילויות שונות המותאמות לשהייה ממושכת. חשוב לבחור מכון גמילה מקצועי, ומוכר כדי להיות בטוחים שהטיפול שיוענק יהיה מקצועי. התמכרות לסם אינה דבר פשוט והגמילה ממנו עוד יותר. ההחלטה לגשת לטיפול במרכז גמילה איננה קלה אך חשוב למצוא מקום איכותי ולהתגבר על הקושי-על מנת לאפשר לאדם המכור להתחיל את תהליך הריפוי ולקחת שליטה מחודשת על חייו.

    מרכז צעדים אחרת הוא מרכז הוליסטי טיפולי לגמילה מסמים, בעל ידע מקצועי, שירות אדיב הרואה בצורך לתת למטופל מרחב לביטוי עצמי.

     

    התמודדות מכמה חזיתות

    התמכרות לסמים, חומרים ממכרים או אלכוהול היא התמודדות קשה. גם מחלת נפש כמו דיכאון היא התמודדות קשה. ישנם אנשים אשר מתמודדים עם תחלואה כפולה– כלומר מתמודדים גם עם התמכרות וגם עם מחלת נפש. טיפול במצב כזה, דורש התערבות שונה מטיפול בכל אחד מהמצבים בנפרד- שכן הם משפיעים זה על זה. אדם בעל תחלואה כפולה זקוק לעזרה בגמילה גופנית וגם עזרה בטיפול נפשי.

     

    משבר זוגי – לא סוף הדרך

    כולנו ראינו את הזוגות מחתונה מבט ראשון יושבים אצל המומחים ועוברים ייעוץ זוגי. הזוגות ישבו בחדר ניטרלי, מול המטפלים ושם הם מקיימים שיח פתוח אחד עם השני. גם בחיים האמיתיים זוגות רבים בוחרים לעבור ייעוץ זוגי במקרים של ריבים, שינויים בחיים כמו מעבר דירה, מחלה או איבוד עבודה. לעיתים, זוגות בוחרים לעבור ייעוץ זוגי גם כדי לפתור ולצלוח בעיות יום יומיות, על מנת לשפר את מערכת היחסים ואת התקשורת ביניהם. כיוון שפנייה לייעוץ נעשית על מנת לתקן, חשוב מאוד להגיע אל מטפל מומחה ומקצועי, שיידע לנווט נכון בין שני בני הזוג.

    מרכז צעדים אחרת מתמחה בייעוץ זוגי, ועוזר לזוגות רבים להתגבר על קשיים גדולים וקטנים במקצועיות, באדיבות ובחמלה.

    המסע מתחיל בצעד הראשון. בוא/י נדבר.

    הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן

      מאמרים נוספים

      מרכז יום שיקומי

      מרכז היום פועל בקליניקה הטיפולית של מכון אחרת, במתכונת של שלוש פעמים בשבוע ולמשך ארבע שעות בכל יום. הליווי הטיפולי נעשה על ידי צוות מיומן של אנשי מקצוע בעלי תארים אקדמאיים, שהם גם מכורים נקיים...

      המשיכו לקרוא >
      לצאת משליטה

      התמכרות לסמים היא מחלה. נכון, השימוש הראשוני וההחלטה להתחיל שייכת לאדם, אך התלות וההתמכרות יוצאת משליטתו. הסמים הם חומרים כימים אשר משפיעים באופן ברור ומובהק על מסלולים עצביים במוח, מגרים את המערכת וגורמים לה...

      המשיכו לקרוא >

      אנחנו מחכים לך.

      הצעד הראשון להחלמה מתחיל כאן, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

        קידום אתרים ובניית אתרים